piątek, 13 września 2013

poznajesz osobę dokładnie taką jak Ty, zaufasz jej?

Po podniesieniu limitu, czuję się lepiej i to o wiele lepiej. Mam w planach też założenie zeszytu do bilansów i pomiarów (nie chce sobie tym zaśmiecać bloga). Nawet go już kupiłam go już, cały czarny z Hello Kitty. Dzisiaj próba, lubię jej mimo że męczą ja je lubię. Nie wiem że to za szybko, ale doszłam do takiego momentu że już wiem jaki profil w liceum wybiorę, będzie to zdecydowanie human-prawniczy, lub zwykły human obojętnie, mam mi trochę pomogła. Bo potem mogę wybrać prawo, psychologię, historię czyli to czym się interesuję. Później jeszcze dokończę ta notkę, ale to dopiero jak wrócę do domu.
Jestem, wróciłam od babci właściwie to byłam na urodzinach kuzynki przywiozłam książkę mojej mamy do rosyjskiego, z liceum. Nałożyłam sobie olejek arganowy na włosy, na całą noc go zostawię a co... Zabieram się do czytania waszych blogów. Trzymajcie się. 

http://24.media.tumblr.com/480aa8a51e28f2cdb399b72a14ea31ab/tumblr_mjkh45MjSq1qe1yico1_500.jpg




1 komentarz:

  1. bardzo podoba mi się twój blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń